M-00.23

Hade inte tid att göra ett inlägg igår så det fick bli ett nu istället..
Igår när jag kom hem från skolan åkte vi direkt till farfar och kom inte hem förns 11, och då hade jag redan lyckats däcka i bilen på vägen hem, hehe. Så det blev raka spåret i säng när vi väl kom hem.
Idag runt 2 åkte vi in till stan för att möta upp mammas kusiner, sen åkte vi upp till hoppbackarna och fikade. Sen runt 4 spelade vi bowling, kom först på min bana och 3/7 sammanlagt ;)
Sen åkte vi hem och jag bakade gifflar som vi åt tillsammans med värsta brak middagen! Nu har jag precis krypit ner i sängen och ska läsa lite teori innan jag somnar. Imorgon ska vi till min morbror och sen åka jag städa mitt rum tror jag. Hör nog av mig senare under dagen, Godnatt
 ingen aning om varför bilderna blir på sne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback