M-22.30

Hej!
Blev ingen bloggning igår då jag var sjukt trött. När jag kom hem från skolan klippte jag gräset och sen deckade jag nog framför tvn.
Idag var det niornas dag, var väl ganska roligt förutom att vår station sög eftersom vi fick lov att ändra den i sista sekund plus att min hals såklart skulle paja imorse. Fick dessutom plåga mig upp för dom brantaste slalombackarn, så när jag kom hem värkte halsen till 1000 och febern smög sig nog på. Har fortfarande grymt ont i halsen och känner mig både trött och att det värker i hela kroppen. Så nu ska jag försöka sova och ladda batterierna inför sista skoldagen innan helg! Känns som att det ändå kan bli en ganska bra helg. Hör av mig imorgon,
godnatt
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback