M-22.29

Hej på er!
Det var ett tag sedan jag hörde av mig. Men har haft ganska fullt upp och varit dunder trött hela veckan så därav dålig bloggning. Och min stackars älskade vän är sjuk, krya på dig sötnos!
I fredags efter skolan var jag med becci och markus, somnade halv 11, vaknade halv 1 av att jag inte hade släckt lampan och fortfarande låg fullt påklädd i sängen. Som ni kanske förstår var jag i princip helt död.
Igår var de som alla säkert vet ggs, blev en väldigt lyckad kväll om jag får säga det själv. Träffade lite nya människor, lyssnade och fick även en kram av en från labyrinth och vandrade omkring med folk som tappat bort sig i lilla falun... Och idag sov jag till tolv, duschade och fixade i ordning mig sen åkte vi hem till min kusin på kalas. När jag kom hem pluggade jag moppe med pappa och kollade lite på tv. Nu ska jag snart sova men först plugga ännu mer.
Hör nog av mig imorgon, godnatt
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback