M-23.14

Anonym om M-23.37:
Men veckan innan det, veckan innan det, veckan innan det, veckan innan det och veckan innan det! Du är usel på att blogga! Skärp dig eller så kan ni döpa om den till EmmaDanielssonsskrivblogg.blogg.se vad tycks om det?

Svar; För det första så blev jag väldigt irriterad när jag såg den här komentaren. Visst jag är fullt medveten om att jag inte bloggat speciellt mycket på den senaste tiden, men jag har mina andlednignar och jag har faktiskt ett liv utanför datan och bloggen! Istället för att dokumentera varenda minut av mitt liv så försöker jag faktiskt leva och umgås och vara med min familj och mina vänner. Oftast så är har jag alltid något för mig som kan ta upp hela dagarna, så snälla respektera mitt privatliv.
Eftersom du inte vågar stå för vem du är verkar du inte heller veta ett dugg om mig och vad jag gör, mår eller känner.
Jag skriver när jag har tid & lust och duger det inte för dig så behöver du inte läsa bloggen överhuvudtaget! 
Tänker inte ödsla mer energi på dig nu, hare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet inte hur man bloggar eller hur? När man skaffar en blogg gör man det för att skriva om sitt liv, kanske fotografera och sådant! Och då har man valt att man har tid att blogga annars kommer inte bloggen någonstans! Tur att du har Emma, annars skulle bloggen vara död!

2011-07-05 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback